Meet alleen als u aan de slag wilt gaan met de uitkomsten!
Wilt u nu wel eens echt weten hoe uw klanten uw dienstverlening ervaren? Of wilt u onderzoeken hoe tevreden uw medewerkers zijn over uw management? Wilt u uw sterke kanten en uw verbeterpunten als organisatie in kaart brengen om de concurrent voor te blijven? Of eens een uitgangssituatie vaststellen over het niveau van uw accountmanagers?
Organiseer een meting met als doel het totale service- en dienstenpakket aan klanten te verbeteren of om de cultuur van de organisatie een positieve impuls te geven. U bepaalt zelf de meetcriteria en het type ‘hand made’-rapportage. LINX adviseert u discreet, efficiĆ«nt, doeltreffend en met een minimum aan uitvoeringskosten.
U kunt denken aan:
- Medewerkertevredenheidsonderzoek
- Klanttevredenheidsonderzoek
- Competentiekrachtmeting
- Mystery Visits
Wilt u een anonieme voorbeeldrapportage ontvangen? Stel uw vraag in een mailtje aan LINX.